środa, 10 grudnia 2014

Ulubieńcy Listopada

 W dzisiejszym poście będą ulubieńcy Listopada.
1.
Zestaw płynów do kąpieli o zapachu ciasteczka

Są to płyny, które pokazałam w poście Świąteczny TAG.
Miałam już je od listopada, więc spokojnie mogę je oceniać.
Mają bardzo ładny zapach oraz bardzo mocno się pienią.


2.
Telefon

Jest to zwykły Samsung galaxy s plus ale jednak jest lepszy od mojego starego telefonu...
Jak na razie sprawuje się dobrze :)
( CHWILOWY BRAK ZDJĘCIA- AWARIA GOOGLE)

3.  Loom Band

Tak, zdaję sobie z tego sprawę, że  gumki mogą być trujące.... Ale kto powiedział, że ja mam podróby i np. telefon się zarazi? :)
(Tak mam połamane krosno :c )



To tyle na ten miesiąc... Tak jakoś w listopadzie nigdy nie chodzę na zakupy... 


Do zobaczenia w następnym poście :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz