piątek, 29 sierpnia 2014

Muzyka

 Jak już pisałam wcześniej, moim hobby jest również muzyka :)
 Jednak, najbardziej lubię tylko 1 zespół i 1 wykonawcę.
Są to Linkin Park ( Opowiem w osobnym poście ) oraz Avicii ( również opowiem kiedy indziej ).
 Jakoś nie przypadają mi do gustu te One Diercion, czy Dawid Kwiatkowski. Dla mnie jakoś jest to muzyka, która została stworzona dla sławy, nie dla fanów. Są w nich jakiekolwiek przesłanie? Czy one o czymś mówią ?
Linkin Park, bynajmniej posiada przesłanie ... 


Chcecie może tag: powrót do szkoły?
;)

2 komentarze:

  1. ja też niedawno założyłam bloga , chciałabym Ci poradzić zmianę tła na jednolite, bedzie sie lepiej czytało ;) SUMMER SET OF PHOTOS na blogu http://creamshine.blogspot.com/, serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie nieczytelny wygląd, polecam zmianę ;)

    OdpowiedzUsuń