piątek, 29 sierpnia 2014

Tag:Powrót do szkoły

Jak już widzicie po tytule jest to tag, o powrocie do szkoły.
Opiszę wam teraz, jakie rzeczy kupiłam. Mam nadzieje, że przetrwają one cały rok, bynajmniej niektóre :D 

Piórnik:
Smiley Word 
Plecak:
- Croop, 
- Puma:

Zeszyty :
- Pingwinki z Auchana
- Zwykłe z przedmiotem
- Keep cleam and...

Książki:
Nie będę zanudzać moimi książkami, powiem tylko tyle, że do 1 gim :)

 Do piórnika:
-Kredki ołówkowe, najzwyklejsze 
- Korektor w pasku
- 3 długopisy
- 2 pióra
- Cienkopisy
-Gumki do mazania
- Temperówka 
- Linijka wyginająca się (  Rossman lub Matras)
- Nożyczki

Bloki A4 oraz A3.

Teczki A3 i A4.

To chyba wszystkie rzeczy, które mam do szkoły. 
Nie wypisałam tylko tych, co mam od zeszłego roku. Prawie wszystko zakupiłam w Auchanie, oprócz podpisanych rzeczy :)
Jeśli chcecie filmiki, to piszcie :*



1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA! Powodzenia! :*
    http://monika-haczyk.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń