poniedziałek, 8 września 2014

LBA ^.^

No więc zostałam nominowana do LBA przez  Klik ^^ . 
Więc odpowiem teraz na jej pytania :)

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Miałam już  inne blogi niewypały z powodu braku pomysłów na posty. Miałam również bloga w akcji Szkoła z klasą 2.0 i to doprowadziło do powstania tego bloga. Szkoła z klasą, mój blog: Klik ^^

2. Co sądzisz o askowych fejmach?
Paranoja ;-;

3. Co cię denerwuje w ludziach?
Zależy na kogo trafię. To bywa różnie. Raz charakter, innym razem zachowanie lub sama osoba. ( Lubię wszystkich Żołnierzy, wytłumaczenie w opisie ) 


4. Gdzie trzymasz pomysły na posty?
Najczęściej w głowie, lub szkicach :)

5. Czy starasz się odżywiać zdrowo?
Tak jak każdy :)

6. Masz jakieś lęki/fobie?
Nie 

7. Co byłabyś w stanie zrobić dla swoich bliskich?
Chyba wszystko 

8. Ulubione miejsce, w których najchętniej przebywasz?
Nie mam, bo nie mam z kim ;c 

9. Czy często twoje przyjaciółki proszą Cię o radę?

Hmm... Prawie wcale, bo moja jedyna przyjaciółka, mieszka na innym końcu miasta ;c A znajomych- nie nie mam

10. Co zazwyczaj robisz w deszczowe dni?

Komp, tv ;-;

11. Wspomnienie, którego nigdy nie zapomnisz?

Wakacje z przyjaciółką w Grecji, potem szpital ;o



Ja do LBA nominuję :

klik ;klik ; klik ; klik :) Wiem, że jest ich zbyt 

mało. Ale nikt nie chciał być więcej nominowany :/



 Pytania :) 



1. Jakie jest twoje hobby?
2. Wierzysz w miłość na odległość?

3. Czego nie lubisz najbardziej na świecie?
4. Ile czasu spędzasz dziennie przed komputerem?

5. Twój ulubiony serial?

6. Lubisz chodzić na imprezy?
7. Jakie jest twoje ulubione zwierzę i dlaczego?
8.Pływanie czy piłka nożna ?

9. Jadłaś kiedykolwiek owoce morza?

10. Ulubiona piosenka w tym miesiącu?
11. Wstaw swoje zdjęcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz