sobota, 20 września 2014

Q&A ^^

Teraz nadszedł czas, na Q&A :)
 Dziękuję wam za pytania, które mi zadawaliście :*
Więc tak: 
1. wolisz się ubierać na elegancko czy raczej sportowo ?
2. gdybyś mogła wybrać każde zwierzę świata jakie chciałabyś mieć ? :)
3. najładniejsze imię męskie według Ciebie to ? :)
4.Gdybyś mogła zamienić się w jedno dowolne zwierzę, co by to było?
5.Ile masz wzrostu?
6.Co sądzisz o internetowej przyjaźni?
7.Masz rodzeństwo?
8. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
10. Wolisz ostre czy łagodne potrawy?

ODPOWIEDZI:
1. Sportowo, ale też elegancko.
2.  Hmmmm.... Chyba bym została przy zwykłym dużym kotku, zwanym lwem xD
3. A powiem, że nawet nigdy się nie zastanawiałam. Teraz na to nie odpowiem, może w innym poście.
4.  Chyba pies, zawsze zastanawia mnie jego logika.
5. Około 1.70 lub 1.65
6. Jeśli ktoś np. mieszkał koło siebie i się ktoś wyprowadził, ale co jakiś czas się widzą to tak.
7. Nje
8.  Miałam wenę, a teraz brakuje mi troche czasu.
9. Czarny, nie pytajcie czemu w takim razie różowa czcionka
10. Łagodne, ale od czasu do czasu też ostre
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz